torsdag 14 januari 2016

Läs tidningar gratis i en månad

Vill bara klargöra att jag inte får några pengar för detta inlägg utan vill tipsa om en bra tjänst jag själv använder.

Tack vare att jag skaffade nytt abonnemang till mobilen så fick jag möjligheten att testa Readly gratis i 2 månader. Har testat ett tag och jag tycker det är en bra ide. Man slipper ha en massa tidningar hemma som ligger och skräpar, sen om man läser mycket så kommer man spara på det i längden.
Det bästa är väl att inte köpa något egentligen, men 99kr/ mån för en massa tidningar är inte farligt tycker jag. Ingen bindningstid heller.

Ni som klickar på länken Readly får en gratismånad och vill ni inte ha kvar den så bara avslutar ni den innan månaden är slut. Ni får gärna gå genom länken för jag får en gratismånad om ni fortsätter med tjänsten;)

Ha det bra i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar